utorak, 5. kolovoza 2008.

Tekstovi za zahvalnice

Osim imena, datuma i mjesta vjenčanja mnogi na svoje zahvalnice daju otiskati i neki stih, možda iz omiljene pjesme, iz prvog otplesanog sentiša...
Ako ste u potrazi za nečim posebnim, evo nekoliko ideja koje ću vremenom upotpunjavati, pa počnimo skromno...

.
.
Volim te... ne samo zbog onoga sto si ti
Vec zbog onoga sto sam ja kad sam s tobom
Volim te ne samo zbog onoga sto pravis od sebe
Vec zbog onoga sto pravis od mene....
.
.
Boze, ako je brak doista tvoj dar
Molimo te da nam pokazes kojim putem
Valja poci
I da podjes s nama
Na taj put.
.
.
Jednom u zivotu otkrijes
Nekog tko ce biti uz tebe
A ne iznad tebe.
Nekoga tko te voli
Zbog onoga sto jesi
A ne sto bi mogao biti.
Jednom u zivotu
Ako si sretan,
nadjes nekoga
Kao sto smo
mi pronasli sebe.
.
.
Neka te ne ostavljaju
ljubav i vjernost
objesi ih sebi oko vrata,
upiši ih na ploču
srca svoga.
.
.
Ljubav je svjetlost i najljepši dar što ga život piše,
a naša slika tek dio zahvalnosti i poštovanja prema Vama,
u najljepšem trenutku što ste bili s nama.
.
.
Ne za uspomenu
jer bi značilo prošlost.
Već za sjećanje
neka bude vječnost.
.
.
Ljubav uvijek…
i uvijek ponovno dokazuje koliko je divna i sveta.
Zbog ljubavi spoznajemo koliko je vrijedno živjeti.
Nadamo se da ste osjetili danas
pa makar i mali djelić ljubavi
što je vezala nas dvoje.
Ako je taj osjećaj probudio u Vama
neke lijepe uspomene
neka Vas ta divna sjećanja prate
kao vašim toplim domovima,
tada je naša sreća potpuna.
Hvala Vam!
.
.
...Ti si cvijet u ocima,
dodir vjecnog proljeca,
niceg ja ne bojim se,
jer znam ti si kraj mene.
S tobom bit cu zauvijek,
s tobom ja cu dijelit sve,
sve ti danas priznajem,
jer ja zivim zbog tebe...
.
.
...ima nešto vrijednije od zlata,
to su tvoje ruke oko moga vrata
ima nešto što u tami blista,
to je naša ljubav iskrena i čista...
.
.
Tvoje oči dublje su od mora
ja u njima opet vidim sve
bistrije su i od ranih zora
kad uz treptaj kažu volim te.
.
Jedva čekam jutrom kad se budiš
da otvoriš svoja oka dva
Ponovo me svaki dan izludiš
rastopi se duša nemirna.
.
Jedan pogled jači je od riječi
od života i od sudbine
samo jedan pogled srce liječi
za taj pogled se i umire.
.
Ne trebaš mi reći da me voliš
tvoje oči reći će mi sve
kad si tužna i kad Boga moliš
mojem srcu tad je najteže.
.
.
Ljubav je velikodušna,
dobrostiva je ljubav,
ne zavidi,
ljubav se ne hvasta,
ne nadima se;
nije nepristojna,
ne traži svoje,
nije razdražljiva,
ne pamti zlo;
ne raduje se nepravdi,
a raduje se istini.
Sve pokriva,
sve vjeruje,
svemu se nada,
sve podnosi.
Ljubav nikad ne prestaje.

Nema komentara: