nedjelja, 6. studenoga 2011.

Zimski svijećnjak :)

Zaljubila sam se u rad na drvenim svijećnjacima :)



Broj komentara: 6:

Unique Hrebina kaže...

super zgledaju

boook

eda kaže...

Uopće ti se ne čudim što si se uhvatila drvenih svijećnjaka, izledaju prelijepo!!
I ja sam takva kad se zaljubim u neku tehniku, radim do besvijesti dok ne dosadim svima oko sebe:))

Gorika kaže...

Отличная новогодняя композиция! Игрушки на елке просто горят!

megi kaže...

Imam sreće, pa ako nitko drugi djeca se dive mojim radovima, a najmlađoj je sve lijepo :)
I hvala na pohvalama :)))

LivesArt kaže...

Krasni su, ja još nisam svoje sredila, sad me uhvatila volja kad sam vidjele ove fotke!!!

megi kaže...

Hvala i ja uživam gledajući radove drugih:)) Nekad malo patim jer još nisam tako vješta ali mi je uvijek lijepo vidjeti znanje i kreativnost mnogih vrijednih ruku :)