subota, 1. kolovoza 2009.

Tekstovi za krštenje

U raznim prigodama poklanjamo čestitku i često želimo i nešto posebno napisati. Osobito ako se radi o nekome tko nam je vrlo drag i koga jako volimo. Jedan od vrlo posebnih događaja u našem životu je krštenje. I svi bismo tim malim slatkim anđelima darovali najljepšu čestitku, najljepše želje i riječi, pa evo male pomoći svima koji tako nešto traže...


Andjele moj dragi
moj cuvaru blagi.
Budi tebi hvala
sto me cuvas mala.
.
Cuvaj me dok zivim
da nista ne skrivim.
Andjele moj Bozji, cuvaru moj,
Danas i uvijek uzame stoj.
Ruku mi pruzi,
vodi me ti,
od zala cuvaj me svih.
.
.
Svako je dijete čudo
slabo, ranjivo biće
s kojim sve postaje novo,
koje smekšava zle
i daje očajnima
da vjeruju u život.
.
Dobro došlo, dijete,
na našu malu planetu.
Počivaj na srcu drage majke,
i neka te njišu ruke dragoga oca.
.
Ne želim ti nikakva bogatstva.
Želim ti samo ljubav,
toplu ljubav,
tada ćeš imati sve što ti treba
da postaneš sretan čovjek.
.
Phil Bosmans
.
.
Prije tvog zaceca zeljela sam te.
Prije tvog rodjenja voljela sam te.
Bila si tu samo jedan sat,
a vec bih umrla za tebe.
To je cudo zivota.
.
Maureen Hawkins
.
.
I Bog da ptici da nebom leti...
i skoljki da biser stvori...
a majci podari djecu da radja...
njen let beskrajima,
njene bisere oko srca...

.
.
Život
Život je prilika, iskusi je.
Život je ljepota, divi joj se.
Život je san, učini ga stvarnim.
Život je izazov, suoči se s njim.
Život je zadatak, izvršavaj ga.
Život je igra, igraj je.
Život je dragocjen, njeguj ga.
Život je bogatstvo, čuvaj ga.
Živoj je ljubav, uživaj je.
Život je tajna, pronikni je.
Život obećanje, ispuni ga.
Život je tuga, naiđi je.
Život je himna, pjevaj je.
Život je borba, prihvati je.
Život je tragedija, uhvati se s njom u koštac.
Život je avantura, usudi se.
Život je sreća, zasluži je.
Život je život, brani ga.
.
majka Terezija
.
.
Ja sam Bozji dar darovan svijetu.
.
sv Agustin
.
.
Postoji trenutak u životu žene
ljepši od nje same,
nježniji od najnježnijeg pupoljka nevena,
bjelji od najbjeljeg snijega i oblaka,
trenutak u kojem je svaka suza zlatna,
kad svijetlo obasja dušu,
a nestane mraka.
Trenutak kad znamo da možemo,
kad smo istovremeno i nježne i jake,
kad ugledamo dva oka najmilija,
trenutak kad postanemo majke.
.
.
Draga Lucija,
Od danas si dijete Božije,
ostani uvek u njegovoj blizini.

Nema komentara: