subota, 24. siječnja 2009.

Kitice ili ukrasi za revere III

Još slika sa kiticama možete vidjeti ako kliknete na:

- 2011. svibanj, kolovoz i rujan

- 2010. rujan

- 2008. ožujak i kolovoz

U nježnoj roza boji... ili nekoj drugoj kombinacijia izađujem, moju malu galeriju možete pogledati na ovim stranicma, kliknite na mjesec kolovoz i ožujak 2008.


Ili u nekim malo jačim tonovima...




Za sve goste u svatovima, ružice mogu biti i drugim bojama, a može se kombinirati za djecu u nježno roza ili svijetlo plave ružice, za dame u crvenoj, za gospodu u tamno plavoj, zelenoj ili nekoj drugoj Vama omiljenoj boji...


U bordo boji sa kombinacijom zelene, za sve goste u svatovima...


Još jedne ružice u srcu za sve goste a, ispod ove slike je kitica za kumove, roditelje, djevere...



a njima smo stavili dva srca, no dva se mogu staviti i na manji rever sa dvije ružice.

Ovo je jedna jednostavna bež kombinacija sa većom ružicom.


Ovdje su dvije kitice za glavne goste u bijeloj boji.


Ova kitica bi bila par sa onom bež, isto se može napraviti u bež boji ili u nekoj drugoj. Iako ne izgleda na slici ovo je dosta velik i bogat ukras za rever. Ma, sve to izgleda uvijek drugačije kad se uživo i vidi.



Sretno, dragi mladenci! Uživajte u svim sitnicama pripreme za Vaše vjenčanje!

2 komentara:

Anonimno kaže...

Pozdrav...zanima me gdje mogu naručiti ove revere i koja im je cijena? prekrasni su...

megi kaže...

Možete mi pisati na e-mail adresu rade585@gmail.com
Ja ih izrađujem, pa ću Vam poslati i cijene, za orjentaciju od 2.50kn, 3kn su sa srcetima, mali.
Drago mi je da Vam se sviđaju. Hvala.